CSVRI Sea Gull 200
Typ: víceúčelový ultralight
Určení: kultivace zemědělských ploch a lesnické hlídkování
Historie: Zkušenosti, které institut CSVRI (Chinese Water-based Aircraft Design and Research Institute) získal v průběhu vývoje a letových zkoušek ultralightu typu Sea Gull 100, následně zužitkoval při vývoji většího dvoumístného stroje, jenž věšel ve známost jako Sea Gull 200. Dvoumístný Sea Gull 200 přitom přebíral celkové uspořádání od svého předchůdce. Obdržel tedy poměrně krátký kapotovaný trup s tandemově uspořádaným otevřeným kokpitem se sedadlem pilota vpředu a sedadlem pasažéra vzadu. K jeho hřbetu bylo za pomoci nástavby z trubkové příhradoviny uchyceno obdélníkové křídlo s mírným kladným vzepětím. Ocasní plochy Sea Gullu 200 se sestávaly ze jedné svislé plochy a dvou vodorovných obdélníkových ploch a k zadní části trupu byly připevněny za pomoci soustavy trubkových nosníků. Pohon Sea Gullu 200 obstarával jeden pístový motor. Ten byl přitom umístěn nad odtokovou hranou křídla a roztáčel jednu dvoulistou vrtuli v tlačném uspořádání. Vzletové a přistávací zařízení Sea Gullu 200 tvořily dva štíhlé plováky nebo pevný tříbodový kolový podvozek příďového typu. Konstrukční certifikát ultralight typu Sea Gull 200 v plovákovém provedení obdržel dne 9. července 2003. Letové zkoušky prvního exempláře tohoto stroje v provedení s tříbodovým kolovým podvozkem byly zahájeny dnem 16. ledna 2011. Jakékoliv další informace o celém programu Sea Gull 200 nejsou zatím bohužel známy.
Verze: -
Vyrobeno: ?
Uživatelé: pouze ČLR
Posádka: jeden pilot
Pohon: jeden pístový motor neznámého typu
Kapacita: jedna osoba
TTD: | |
Rozpětí křídla: | 10,91 m |
Délka: | 6,64 m |
Výška: | 3,20 m |
Prázdná hmotnost: | ? |
Max. vzletová hmotnost: | 510 kg |
Max. rychlost: | 110 km/h |
Praktický dostup: | ? |
Max. dolet: | 200 km |
Poslední úpravy provedeny dne: 14.9.2012