Dobrý den,
předně skláním poklonu za tyto stránky, úžasná a stále aktuální databáze východní techniky v češtině. Nemáte nějaké podrobnější info o modifikované verzi An-124 Ruslan označené -100-150? Nejedná se o model s "M" v označení, konkrétně jde o letoun UR-82072.
J. Jirásek
Kniha návštěv
An-124
Datum: 12.10.2015 | Vložil: Kuba J.
Re: An-124
Datum: 14.10.2015 | Vložil: M.Horák
Dobrý den,
podle stránek militaryrussia.ru by mělo jít o verzi letounu An-124-100 se zvýšenou nosností na 150 t.
Chybějící stroje
Datum: 29.09.2015 | Vložil: Marek
Dobrý den,
děkuji Vám za čas strávený nad tvorbou těchto stránek. Jsou velmi obsáhlé a často z nich čerpám informace.
Jen se nějak poslední dobou nemohu dopátrat, kam se poděly některé stroje, o kterých jsem přesvědčen, že už tu v minulosti zpracovány byly. Jedná se namátkou o spoustu typů z konstrukčních kanceláří Iljušina, Tupoleva, Antonova (An-24,26,38,74,225 a další, Tu-12,14,16,22,95,160 a spoustu dalších, Il-22,28,40,46,54,102 a spoustu dalších)
Re: Chybějící stroje
Datum: 29.09.2015 | Vložil: M.Horák
Dobrý den
Ty články tu skutečně v minulosti byly. Rozhodl jsem se je smazat a znovu je zveřejnit až po předělání.
SU 27
Datum: 18.09.2015 | Vložil: bohumil.doskocil@seznam.cz
Překrásné stránky.Moc se mi líbí.Fandům přes letadla doporučuji půjčit si knihu -Nejlepší z nejlepších- od J.F.Moravce (bývalý stíhací pilot) o vývoji sovětských stíhaček Suchoj.Velmi čtivé.A tyto stánky budu navštěvovat často.
MiG-15 ( Aero )
Datum: 04.01.2015 | Vložil: Petr Šebek
Dobrý den,
velmi zajímavé a obsáhlé stránky.
Vámi udávané roční počty výroby se rozcházejí s počty v monografii 4+. Jaké byly ty skutečné?
Děkuji
S pozdravem
Petr Šebek
kvasuar@gmail.com
Re: MiG-15 ( Aero )
Datum: 05.01.2015 | Vložil: M.Horák
Dobrý den,
ty údaje o počtech jsou z publikace MiG-15 2.díl od Miroslava Irry z roku 2007 (nakladatelství Jakab).
Re: Re: MiG-15 ( Aero )
Datum: 06.01.2015 | Vložil: Petr Šebek
Vážený pane Horáku,
děkuji.
S pozdravem
Petr Šebek
Dobrý deň,
Datum: 19.10.2014 | Vložil: MRR
Chcel by som sa vám poďakovať za túto úžasnú stránku a prácu, ktorú odvádzate. Sám sa o leteckú techniku zaujímam už veľmi dlho ( zopár x rokov ) a musím povedať, že je to asi najlepšia stránka o "východných" lietadlách akú som kedy mal možnosť čítať.
Rád by som ešte upozornil na článok o lietadle T-50 pre Indické letectvo stroj sa volá tiež HAL / FGFA - hlavným prvkom vo vývoji je možnosť integrácie západných ( pravdepodobne izraelských ) systémov ( avionika ) a hlavne aby existovalo dvojmiestne lietadlo odpovedajúce "klasickému" PAK FA. India vo veľkom preferuje dvojmiestne stroje, zrejme po skúsenostiach s lietadlami SU-30.
Kresba T-50 HAL/FGFA - https://www.hitechweb.genezis.eu/fightersSF04.files/FGFA.jpg
S pozdravom MRR.