Re: dotaz

Datum: 13.09.2013 | Vložil: Martin

Od Polikarpova zatím ještě nic není a dlouho nebude. Mám totiž práci na tomto webu rozdělenou do čtyř etap. V první etapě zkompletuji techniku od druhé světové války po současnost, v druhé etapě techniku od vzniku SSSR po konec druhé světové války, ve třetí etapě techniku z období před vznikem SSSR a techniku, které jsem se rozhodl nechat na konec (např. sportovní letouny a pod, které vznikly po rozpadu SSSR a nenesou jméno žádné ze zavedených značek) a ve čtvrté etapě to budu dál pilovat, popř. přidělávat nějaká bonusová témata. Z období od druhé světové války po současnost bych nicméně ještě rád doplnil, tedy než se vrhnu na tu starší techniku, vznášedla (zatím mám nějaké podklady jen k těm vojenským) a ruské UAV (to asi nebude možné zkompletovat na 100%). Nicméně ještě předtím je ale zapotřebí asi polovinu stávajících článků zcela předělat, protože se na nich neúnosně projevil zdravotní stav. Konkrétně jde o letouny a vrtulníky značky Antonov, Berjev, Iljušin, Jakovlev, Kamov, MiG, Mil a Tupolev a ruské protizemní ŘS. Pokud zdraví dá, tak to dle mých odhadů beztak nebude dříve, než v roce 2015 nebo 2016. Každopádně z techniky z období od vzniku SSSR do konce druhé světové války dokompletuji nejprve tu techniku, která vznikla v OKB, které jsem již načal v rámci etapy první. Teprve až poté půjdou na řadu konstruktéři, kteří již po roce 1945 nestáli v čele nějaké OKB. Tam patří i Polikoarpov.

Přidat nový příspěvek